Categorii

Cele mai vândute

Toate produsele cele mai vândute

Oferte speciale

Toate promoțiile

EXPLORĂM ŞI ÎNVĂŢĂM (4-5 ani)

AVIZAT MECTS PV nr.1909/aug. 2011.   
Autor(i): Renata Rebegea, Luminita Mihoc

În contextul unei învăţări experienţiale, vizate de noul curriculum pentru învăţământul preşcolar, trebuie să privim întrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul în cunoaştere. Caietul adaptat interesului şi nevoilor copiilor preşcolari, ilustrează preocuparea autorilor pentru această abordare.

-50%

8,00 lei

La promoție La promoție!

4,00 lei

Adaugă în coş

Informații

Întrebarea este o cunoscută care încă se cere cunoscută. Este mereu gata să ne lase să o cucerim, dar nu uită să ne prindă în labirintul ei adesea întortocheat. De aceea, noile paradigme în domeniul educaţiei ne arată că e bine să îi învăţăm şi să îi încurajăm pe copii să pună întrebări. În contextul unei învăţări experienţiale, vizate de noul curriculum pentru învăţământul preşcolar, trebuie să privim întrebarea ca pe o cale eficientă prin care putem asigura copiilor progresul în cunoaştere, alături de noi, adulţii/cadrele didactice, o cale de stimulare a interesului pentru a căuta informaţia necesară şi pentru a o utiliza în contexte variate, a interesului pentru rezolvarea de probleme etc., dar şi o modalitate prin care noi vom reuşi să ne ridicăm din platitudinea şi confortul cunoaşterii noastre, în care doar propriile noastre răspunsuri răsună. Caietul "Explorăm şi învăţăm", cu o machetă interesantă şi atractivă, adaptată interesului şi nevoilor copiilor preşcolari, ilustrează preocuparea autorilor pentru această abordare. FORMAT 21 x 29 cm, color, 44 pag.

Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și:

30 alte produse din aceași categorie:

Comentarii

Nu există nici un comentariu pentru moment.

Scrieți-vă părerea

EXPLORĂM ŞI ÎNVĂŢĂM (4-5 ani)

EXPLORĂM ŞI ÎNVĂŢĂM (4-5 ani)
AVIZAT MECTS PV nr.1909/aug. 2011.   
Autor(i): Renata Rebegea, Luminita Mihoc

În contextul unei învăţări experienţiale, vizate de noul curriculum pentru învăţământul preşcolar, trebuie să privim întrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul în cunoaştere. Caietul adaptat interesului şi nevoilor copiilor preşcolari, ilustrează preocuparea autorilor pentru această abordare.

Scrieți-vă părerea

×